II edycja Akademii Golfa Manager Business Hub
Manager Business Hub we współpracy z firmą CobinAngels, zrzeszającą oraz pracującą z Aniołami Biznesu, zorganizował II edycję Akademii Golfa, która odbyła się w Golf Park Józefów. Spotkanie zostało oficjalnie otwarte przez Piotra Winka. Specjalne wystąpienie na temat przedmiotowej dziedziny sportu przypadło Jackowi Sosze, Wiceprezesowi Polskiego Związku Golfa.
Akademia Golfa stała się w ten sposób imprezą cykliczną, która udowadnia, że relacje biznesowe często zaczynają się i rozwijają tam, gdzie partnerzy znajdują wspólny język. Nie zawsze musi być to język biznesu. Czasem wystarczy wspólna pasja, bądź zdobywanie nowych doświadczeń razem. Na podstawie takich przeżyć, Manager Business Hub buduje i rozwija trwałe relacje biznesowe.
Piękna pogoda, wspaniali goście, którzy okazali się być dobrze zapowiadającymi się golfistami oraz wsparcie naszych Partnerów biznesowych sprawiły, że event dostarczył świetnej zabawy i kolejny raz stał się niekonwencjonalną okazją do budowania relacji w biznesie.
Nie byłoby to możliwe bez Ballantine’s, który zaprezentował się z whisky Ballantine’s Old 17YO oraz Ballantine’s Single Malt 15YO, a także bez pozostałych partnerów – Digital Open Group, Sushi Maestro, OdkupienieWin, InDISTRICT, Cream (Asset Management), Radio Chillizet, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Manager – magazyn kadry zarządzającej.
I edycja Akademii Golfa Manager Business Hub
Golf stał się dla wielu partnerów, przyjaciół i członków Manager Business Hub czymś więcej, niż wyjątkowym sportem. To także pasja, która wymaga determinacji, opanowania techniki, cierpliwości i co równie ważne – dozy sportowej rywalizacji, zgodnie z unikalną etykietą, która tak bardzo wyróżnia tę dziedzinę sportu. Z tym przesłaniem rozpoczęliśmy Akademię Golfa Manager Business Hub w Golf Park Józefów. Ze względu na swój kameralny charakter, stał się on idealnym miejscem nie tylko do doskonałej zabawy, ale przede wszystkim do integracji Partnerów w biznesie, a więc nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz budowania relacji.
Sponsorami i głównymi Partnerami wydarzenia byli: InDISTRICT, Chillizet, CobinAngels, Cream-Management oraz Odkupienie Win.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Radio Chillizet, Manager – magazyn kadry zarządzającej oraz ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy.