Z rynkiem ubezpieczeniowym związany od ponad 25 lat, w którym to czasie poznał tę branżę wszechstronnie – w pierwszym etapie od strony klienta (broker w latach 1991-1997); następnie „po drugiej stronie biznesu” (w firmach ubezpieczeniowych). Współtworzył, z obywatelem Kanady, pierwszą na polskim rynku firmę brokerską specjalizującą się w ubezpieczeniach życiowych. Brał czynny udział w budowaniu podwalin Stowarzyszenia Polskich Brokerów (obecnie SPBUiR). W kilku towarzystwach (m.in. Commercial Union – obecna AVIVA, Allianz czy Norwich Union) zajmował się głównie sprzedażą bezpośrednią, budowaniem sieci i struktur sprzedażowych; także rekrutacją, szkoleniem oraz zarządzaniem dużymi, ogólnopolskimi strukturami sprzedaży oraz współudziałem w tworzeniu nowych produktów ubezpieczeniowych. Bezpośrednio przed powrotem do zawodu brokera (lata 2010 – 2014) to poznawanie i tworzenie nowej, specyficznej jakości na polskim rynku – ubezpieczeń zdrowotnych. Pomimo sprawnego poruszania się we wszystkich branżach i sektorach gospodarki jeśli chodzi o ubezpieczanie ryzyk majątkowych i finansowych, to jego silną i niekwestionowaną stroną są duże, idealnie dobrane dla danego przedsiębiorstwa grupowe ubezpieczenia na życie i grupowe ubezpieczenia zdrowotne.
Autor jednej z pierwszych książek popularyzujących ideę ubezpieczeń oraz licznych publikacji prasowych w dziennikach i periodykach (Gazeta Bankowa, Puls Biznesu, Asekuracja, MBA Manager). Jako mentor służy swoim doświadczeniem i wiedzą w takich obszarach, jak: sprzedaż (budowanie zespołów sprzedażowych); zarządzanie sprzedażą na różnych szczeblach; negocjacje; komunikacja; doradztwo w budowaniu własnego biznesu i wizerunku osobistego.