Manager Business Hub kolejny raz stworzył wyjątkową przestrzeń budowania relacji, wymiany wiedzy, kontaktów, stwarzając nieszablonowe okazje doświadczania wyjątkowych, multidyscyplinarnych aktywności w sposób niewymuszony i angażujący.
MBH zapewnił wsparcie swoim członkom w zakresie integrowania doświadczeń, realizacji bezpośrednich działań dostosowanych do ich potrzeb, umożliwiających budowanie aliansów oraz partnerstw w celu rozwoju biznesu.
Impreza rozpoczęła się w siedzibie Manager Business Hub w budynku Q22 lampką szampana i poczęstunkiem przygotowanym przez restaurację Amber Room w Pałacu Sobańskich.
Prezes MBH – Piotr Winek przywitał gości, przedstawił główne założenia działalności Klubu i zaprosił do uczestnictwa w zaplanowanym wydarzeniu.
Następnie goście nowoczesnymi mercedesami klasy V, zapewnionymi przez partnera Klubu firmę 99Rent, udali się do fabryki broni Łucznik w Radomiu.
W Łuczniku gości przywitał wiceprezes fabryki Maciej Borecki, który uchylił kulis świata branży zbrojeniowej, opowiadając o historii fabryki i przybliżając najbliższe plany rozwojowe. Odpowiedział na szereg pytań ze strony klubowiczów i zaproszonych gości MBH.
Fabryka Broni Łucznik zapewniła możliwość zobaczenia, jak jest tworzona najlepsza broń dla Wojska Polskiego. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi technologiami dotyczącymi militariów.
Prezes Łucznika Adam Suliga powitał klubowiczów i gości MBH na strzelnicy, gdzie pod okiem profesjonalnych instruktorów wszyscy mieli okazję przetestować produkowaną w fabryce broń, m.in. MSBS, Beryl oraz inne.
Skumulowaną adrenalinę klubowicze i goście wykorzystali następnie na jednym z nowocześniejszych w Polsce torów doskonalenia jazdy samochodem – Jastrząb – m.in. driftując, wychodząc z poślizgów pod okiem doświadczonych instruktorów.
Podsumowaniem zmagań była uroczysta kolacja w Pałacu Domaniowskich Resort & Conference w Wieniawie. Wydarzenie uświetniła obecność Andrzeja Sajkiewicza – głównego doradcy ds. rynku japońskiego EY – jednego z najwybitniejszych w Polsce znawców kultur oraz gospodarek krajów dalekowschodnich.
Sponsorami i partnerami wydarzenia byli Fabryka Broni Łucznik, KUKE, 99Rent, Amber Room w Pałacu Sobańskich oraz Omnioffice.
Wydarzenia realizowane przez MBH zawsze mają na celu kreowanie efektywnych narzędzi służących działaniom networkingowym. Dodatkowo pozwalają na pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. Dzięki takim imprezom członkowie mają szansę na integrację, rozbudowywanie relacji, poszerzania rozpoznawalności swoich marek na rynku.